proste

sex opowiadania:

Nasza gorąca noc zaczęła się w pierwszych godzinach roku 2010. Położyłam się w łóżeczku Kasi i czekałam na Ciebie.. z nadzieją że za chwilkę położysz się obok mnie i zaczniesz mnie delikatnie i namiętnie pieścić. Czekałam na to jak cholera.. Cała płonęłam, ale nie chciałam dać po sobie tego znać. Przecież jestem porządną dziewczyną, grzeczną i ułożoną.
Nikt nie może nasz usłyszeć jak będziemy się masturbować wzajemnie, tak jak nikt nie wie, że przeżyliśmy wspólnie setki orgazmów i uprawiamy seks analny.
Wystarczyło że przyszedłeś, zacząłeś mnie całować, delikatnie masować moje piersi, a już pragnęłam przycisnąć twoją twarz do swojej delikatnej łechtaczki. Kiedy jesteś taki napalony, oczy ci świecą, dłońmi dotykasz mojego ciała tak zachłannie, bawisz się moimi sutkami swoim podniecającym, delikatnym językiem – zamieniam się w sucz. Do tej pory czuję jak wsuwasz mi palec w moją dziewiczą pochwę, moją nie naruszoną grotę jebanej rozkoszy. Przeszywa mnie dreszcz na wspomnienie gdy pozwoliłeś mi ssać swoje jądra… Pragnę paść Ci do stóp i zostać ochrzczona twoją spermą. Nie żartowałam kiedyś gdy mówiłam, że chce zmienić wiarę. Pragnę całować twoje stopy, klęczeć przed tobą i modlić się do Twojego Huja.
Nie zdajesz sobie sprawy z tego co się we mnie rodzi.. ja ledwo mogę zgadywać.
Zrozum mnie dobrze, bo nie będę powtarzać tego dwa razy – kurwa.
Liczysz się tylko Ty Skurwysynu, ze swoim naprężonym kutasem, twoją jebaną satysfakcją, i twoim pierdolonym podnieceniem. Nie ma rzeczy którą mógłbyś mnie urazić, nie ma słów którymi mógłbyś mnie skrzywdzić – póki widzę w Tobie pożądanie i czuję oddanie twojego kutasa – nie ma kurwa żadnych jebanych granic.
Otwarliśmy zatrzaśnięte na dziesiątki spustów drzwi, które prawdopodobnie powinny zostać zamknięte – ale my je kurwa po prostu otwarliśmy. Cokolwiek mi powiedziałeś tamtej nocy, nakręciło we mnie spiralę kurwiarstwa, i do tej pory czuję jak się ona we mnie napręża.
Nie mogę uwierzyć, że ujawniłam się przed tobą z moją najskrytszą tajemnicą. Tajemnicą, że podnieca mnie jak obserwuje nas jakiś facet trzepiący swojego kutasa. Nie sądziłam też, że będziesz się onanizował na myśl jak masturbuję się w twoim towarzystwie i w towarzystwie jakiegoś innego kutasa który się zabawia na nasz widok swoim ciulem. Jestem Ci taka wdzięczna… że mogę dalej o tym marzyć.
Cieszę się również niezwykle, że ujawniłeś się przede mną ze swoją fantazją. Nie posądzałabym takiego ułożonego faceta o marzenie, żeby jego ukochana uprawiała seks z inną dziewczyną. Nigdy nie podejrzewałabym twojego penisa, że stanie na myśl o tym jak spijam soczki z cipki drugiej dziewczyny. A Ty nie dość, że podniecasz się na widok mojej cipki lizanej przez dziewczynę, to jeszcze podniecasz się na widok jej Cipeczki, na widok jej dupy, na samą myśl pierdolenia przeze mnie Ani. Podnieca Cię myśl, że mogłabym się z nią kochać na twoich oczach, podnieca Cię myśl że ssię jej słodkie suteczki, a ona w tym czasie jęczy z rozkoszy i błaga o twojego kutasa. Podnieca Cię myśl że mógłbyś trzepać kutasa na widok swojej niewinnej Justynki jęczącej z rozkoszy o którą przyprawia ją słodka Ania. Ania mogłaby popsuć Justynkę, ale jebać to. Najważniejsze że Justynce jest przyjemnie.
Gdy szeptałeś mi jak bardzo podoba Ci się Ania, jak bardzo Cię ona podnieca, jak Ci huj staje na myśl o niej, doświadczałam takiego podniecenia, że orgazmy raz za razem same do mnie przypływały, a teraz cała drżę gdy to piszę. Marzyliśmy, że odwiedzimy Anię nad morzem, upijemy się, a właściwie ją i zabierzemy się za nią. Tak bardzo jej pragniemy. Po kilku godzinach fantazjowania, wzajemnego masturbowania się, wszedłeś mi w dupę, bezwzględnie, samczo i dziko. Wiem, że wyobrażałeś sobie, że ja to słodka Ania, że moje słodkie pośladki to pośladki Ani i że z tą myślą wystrzeliłeś gorącą spermą na niewinny brzuszek „Ani”. Znam Cię trzy lata, ale uświadomiłam sobie, że my oboje mamy idealnie krystaliczną, czystą i nie naruszoną – sferę jebanej żądzy, pierdolenia bezwzględnego.

Kilka godzin później oglądałam przy Tobie szczęściarę dźganą przez dwóch facetów i podniecałam się widokiem ich żądnych przyjemności penisów zadających jej kolejne głębsze razy w głębię jej dupy i ślicznej cipki. Oglądaliśmy również film o przyjaźni trojga ludzi, podczas którego wyraźnie widać było, że facet jebie konkretnie swoją dobrą przyjaciółkę, ona zaś starannie liże cipkę swojej przyjaciółce. Pozwoliłeś mi wybrać którą z tych dwóch dziewczyn chciałabym być, oczywiście tą która posiada twojego kutasa…
Później wyjebałeś mój mózg w gwiezdny orgazm gdy wystrzeliłeś spermą z słowami na ustach – Nienawidzę Cię, wkurwiasz mnie, trzy lata czekałem na twoją cipkę, ale już mi się znudziłaś, chętnie zanurzyłbym kutasa w innej cipie, chętnie wyjebałbym Anię.

Kocham Cię Pojebańcu Skończony
Twoja Suka

Zostaw komentarz