Każdy facet kocha cipki, jeden lubi zarośnięte inny woli wygolone. Ja osobiście uważam , że moda na owłosione cipki minęła i każda kobieta powinna zadbać o swoja fryzurkę łonową. Najlepiej jak kobieta posiada nad cipeczką mały pas startowy z włosów łonowych, może także mieć całkowicie wygolona cipkę.

Ja należę do facetów, którzy posiadają mały fetysz związany z owłosieniem kobiet, a mianowicie uwielbiam je golić. Bardzo mnie podnieca depilowanie stref krocza mojej partnerki

 

Fajna młoda napalona laseczka zabawia się swoją szpareczką, młoda laska masturbuje się swoim ulubionym dildo, nastolatka wkłada wibrator w swoją wygoloną cipkę, wibrator w ogolonej cipie, suczka została sama w domu i masturbacją zaspokaja swoje żądze

 

 

Dwie najlepsze przyjaciółki wkładają sobie w cipy ogórki, masturbacja ogórkiem, nietypowe sex zabawy dwóch wyuzdanych dziwek, napalone dwie kurwy wkładają sobie na wzajem ogórki w pizdę

 

Zostaw komentarz