proste

W dzisiejszych czasach wszystkie młode laski widząc jak w internecie ludzie się wzbogacają , jak wiele osób ma bogatego faceta, narzeczonego, męża, jak celebrytki pozwalają sobie na wszystkie zachcianki też tak chcą. Dzisiaj kobiety nie chcą ciężko pracować lecz idą na łatwiznę tak samo jak ta suczka. Wystarczy , ze masz dobry drogi samochód a jej nogi się dla ciebie rozchylają. Za kasę możesz porządnie wyruchać ją w aucie. Nastolatka daje dupy w samochodzie.

  1. daniel pisze:

    najlepszy blog w necie jaki powstał to ten super!

Zostaw komentarz